Miskolc, Madarász utca 3 fsz./2 | tel.: 06 30 880 9701
Fizikoterápiás centrum

LÖKÉSHULLÁM TERÁPIA

Lökéshullám terápiával a mozgásszervi betegségek ellen!

A lökéshullám terápia egy több mint két évtizedes fizikoterápiás eljárás, melyet sikerrel alkalmaznak a gyógyászatban. Segítségével fokozható a sérült, vagy beteg testrész anyagcseréje, emellett pedig hatékony gyulladáscsökkentő és fájdalomcsillapító hatása van. Éppen ezért sikeresen alkalmazható teniszkönyök, gerinctáji fájdalmak, ízületi gyulladások esetén, de ezenkívül számos mozgásszervi problémán tud eredményesen segíteni ez a fizikoterápiás módszer. A fizikoterápiás kezelés akár már 2-3 alkalom után képes jelentős fájdalomcsökkenést eredményezni, a páciensek többségénél a fájdalom pedig meg is szűnt.
fotó lökéshullám terápiáról
  • A gerinc izomeredetű fájdalmai
  • Izomhúzódások, sportsérülések, krónikus feszültségérzet, a háti és nyaki izomzatban
  • Vállba és karba sugárzó fájdalom
  • Térd és csípőpanaszok, tenisz, vagy golfkönyök
  • Talpi és sarki eredetű fájdalmak (sarkanytyú)
  • Meszes váll
A lökéshullámok gyorsan terjedő akusztikus hullámok, amelyeket a kezelőfej segítségével juttatunk be a testbe. A tüneti kezelés helyett krónikus fájdalma valódi okának terápiája valósul meg. Feloldják a triggereket, élénkítik az anyagcserét, fokozzák a vérkeringést, és célzottan megindítják a szervezet öngyógyító mechanizmusát. A kezelés sorozat gyógyszerek nélkül zajlik. Csekély fájdalommal jár. Kockázatmentes és rendkívül hatékony, a kezelés sikeressége már gyakran 1-2 alkalmat követően jól érezhető.
HA NINCS EGÉSZSÉGE, SEMMIJE SINCS. HA VISZONT JÓ EGÉSZSÉGNEK ÖRVEND, AKKOR SZINTE BÁRMIRE KÉPES LEHET.